Провокативната реклама на „Жилет“ која го испровоцира посилниот пол

Компанијата Gillette, ја објави новата реклама која предизвика многу реакции. Кампањата е инспирирана од движењето #MeToo, а во неа главната порака е да се прекине ткн „токсичната машкост“.

 

Компанијата во рекламата на провокативен начин го истакнува сексизмот, сексуалното вознемирување и малтретирање за што ги смета одгворони мажите и бара нивна промена.

 

 

На тоа многу познати мажи , меѓи кои и водителот Пирс Морган јавно изјавија дека веќе нема да ги користат нивните производи.

 

,,Нема веќе да ги користам вашите производи. Не сум лоша личност затоа што сум маж” , беа некои од најчестите коментари на илјадниците мажи , кои ја осудија кампањата.

 

 

Не е дозволено преземање на оваа содржина или на делови од неа, што се однесува на текст, фотографија и видео, без дозвола од редакцијата на ИНФО КОМПАС.

WP-Backgrounds Lite by InoPlugs Web Design and Juwelier Schönmann 1010 Wien