Регистриран случај на 28-годишна девојка со тромботична реакција како резултат на вакцината од „АстраЗенека“

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Print

 

Министерот за здравство, Венко Филипче, на денешната прес-конференција соопшти дека иако се ретки, сепак се јавуваат тримботични реакции по примање на првата доза од вакцината, и кај нас е регистриран првиот случај.

„Станува збор за тромботична реакција како резултат на вакцината од „АстраЗенека“ кај помлади луѓе, тоа е всушност една реакција на тромбоцитите после што се создаваат мали згрутчоци во крвта. Станува збор за исклучително мал број на случаи, некаде од 1 на 120.000 до 1 на 1.000.000, но повторно ќе кажам, иако се ретки, ние сакаме да бидеме многу претпазливи. Имајќи предвид дека еден дел од граѓаните се вакцинираше минатиов период во Србија, сакам да кажам дека засега нема никакви препораки дека нешто превентивно треба да се прави ако некој ја примил првата доза на „АстраЗенека“. Станува збор за многу ретки случаи. Кај нас има досега регистрирано еден случај на девојка која што има 28 години и таа од вчера се наоѓа на болничко лекување со таков тромботичен ефект кој што се поврзува со примена една доза на „АстраЗенека“. Вакцината ја примила во Србија“, нагласи министерот.

 

 

 

 

 

Не е дозволено преземање на оваа содржина или на делови од неа, што се однесува на текст фотографија видео без дозвола од редакцијата на ИНФО КОМПАС.

Можеби ќе ве интересира

Следете не на facebook

 

Вашата поддршка многу ни значи