Реактор: 70% од родителите онлајн наставата ја оцениле со 5ка и 4ка

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Print


Најновото истражување поддржано од УНИЦЕФ и Британската амбасада, а реализирано од Институт „Реактор“ покажува дека оваа година учениците кои следеле онлајн настава биле многу помотивирани од лани, а самиот процес бил подобро организиран.

Според презентацијата која денес се реализираше од страна на институтот, дури 98% од анкетираните 2.792 наставници кои работеле онлајн настава, наставата ја реализирале директно на платформите за онлјан учење што е двојно поголем процент од лани кога било правено првото истражување во кое само 44% на овој начин држеле настава.

Позитивни оцени за онлајн наставата даваат анкетираните родители во истражувањето, спроведено со 1.793 родители. 55% од анкетираните родители онлајн наставата ја оценуваат со „петка“ или одлично, 25% ја оценуваат со „четворка“ или многу добро.

Само 1% од анкетираните родители ја оцениле со „единица“, односно 3% со „двојка“.

Истражувањето покажува дека перцепцијата на родителите е дека е значително подобрена онлјан настава оваа учебна година. Имено, оваа година дури 45% од анкетираните родители рекле дека не се соочиле со поголеми потешкотии во однос на организацијата на онлајн учењето на своите деца, додека лани вака одговориле само 19%.

Само 4% рекле дека организацијата на училиште била хаотична додека лани секој петти родител сметал вака и само 2% ова година рекле дека наставниците не правеле никаква проверка на знаењето во споредба со 12% кои ова го тврделе за ланската учебна година.

На прашањето „Севкупно, колку сте задоволни од поддршката што ја добиваше Вашето дете од училиштето и од наставниците додека се одвиваше учењето од дома?“ 61% од анкетираните родители рекле дека се многу или прилично задоволни што претставува значително попозитивен став споредбено со лани кога 42% го тврделе истото.

Родителите се многу задоволни и од наставниците и начинот на кој тие работеле со нивните деца. Високи 70% ги оцениле наставниците со „петка“ а дополнителни 19% проценти со „четворка“, само 3% вкупно им доделиле ниски оценки 1 или 2.

Профили за уписи во I ( прва ) година во СОУ „Орде Чопела“ - Прилеп

Нови атрактивни профили за учебната 2021/2022 во СОУ „Ристе Ристески-Ричко“

Не е дозволено преземање на оваа содржина или на делови од неа, што се однесува на текст фотографија видео без дозвола од редакцијата на ИНФО КОМПАС.

Можеби ќе ве интересира

Нови атрактивни профили за учебната 2021/2022 во СОУ „Ристе Ристески-Ричко“

Play Video

Профили за уписи во I ( прва ) година во СОУ „Орде Чопела“ - Прилеп

Play Video