Што не треба да јадете пред да пливате?

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Print


Пливањето е тип на рекреација кој има позитивно влијание на здравјето. Со пливањето се остваруваат аеробни ефекти на телесната активност, а во исто време се зајакнуваат мускулите на вашето тело.

Едно од најважните правила е да не влегувате во вода најмалку половина час после јадење.

Но, исто така е важно да знаеме што не треба да јадеме пред да пливамe.

Внимавајте на:

Лута и зачинета храна

Бидејќи телото е во хоризонтална положба додека пливате, може да се појават киселини, а лутата и зачинетата храна може да го влоши проблемот уште повеќе.

Овошни сокови и газирани пијалоци

Можат да предизвикаат надуеност и грчеви.

Алкохол

Алкохолот ја намалува можноста за брза реакција и проценка, а тоа може да биде опасно додека пливате.

Храна со многу растителни влакна

Не јадете леќа, грав или грашок затоа што содржат многу растителни влакна, што е добро за здравјето, но може да предизвикаат надуеност, запек и грчеви, а тоа може да ви го расипе уживањето.

Енергетски пијалоци

Енергетските пијалоци предизвикуваат дијареа или гадење и доведуваат до дехидрирање.

Не е дозволено преземање на оваа содржина или на делови од неа, што се однесува на текст фотографија видео без дозвола од редакцијата на ИНФО КОМПАС.

Можеби ќе ве интересира

Следете не на facebook

 

Вашата поддршка многу ни значи