Колку време треба да пешачите дневно за да изгубите килограми?

Share on facebook
Facebook
Share on twitter
Twitter
Share on email
Email
Share on print
Print


Ако сакате да пешачите и вашата цел е да изгубите вишок килограми, колку треба да пешачите дневно?

Бројни истражувања покажуваат дека треба да се стремите да пешачите од 45 минути до 1 час секој ден.

Пешачењето е одличен избор за рекреација за оние кои не можат да трчаат поради проблем со грбот или колената, бидејќи со брзо одење не се создава толку голем притисок на ‘рбетот и зглобовите, а се препорачува и за одржување на општата добра здравствена состојба.

Неколку совети за правилно пешачење:

Држење на телото: Кога ќе се исправите, се зголемува просторот меѓу вашите колкови и ребрата, што ви дава повеќе простор за исчекор.

Гледајте право: Немојте да гледате во вашите стапала или на патот непосредно пред вас. Пуштете го погледот и гледајте во точка оддалечена неколку метри од вас. Рамената повлечете ги наназад, за да го отворите убаво градниот кош и да можете да земете длабок здив.

Движете ги рацете: Лактите свиткајте ги под агол од 90 степени и брзо движете ги напред-назад.

Одење во интервали: Ако не можете долго да одите брзо, ова ќе ви помогне. Одете 10 секунди најбрзо што можете, а потоа 20 секунди со средно темпо и обидете се така да издржите барем 5 минути за почеток.

Не е дозволено преземање на оваа содржина или на делови од неа, што се однесува на текст фотографија видео без дозвола од редакцијата на ИНФО КОМПАС.

Можеби ќе ве интересира

Следете не на facebook

 

Вашата поддршка многу ни значи