На 18 октомври 1955 година, првиот од 923.487 автомобили „Застава 750“, популарното „Фиќо“, беше произведен во фабриката Застава во Крагуевац.
Автомобилот, кој се појави во времето на индустрискиот развој на Југославија, беше направен по лиценца на италијанскиот Fiat, по што носи прекар. Тоа беше национално возило, па просечниот граѓанин можеше да си го дозволи тоа. „Фиќо“ користеа и државните служби – полиција, пошта, здравствени центри и други.
На 18 октомври 1955 година, автомобилот „Застава 750“ беше направен во Застава во Крагуевац. Првата копија имаше само 23 коњски сили, а последната, произведена во 1985 година, имаше 27 коњски сили и денес се чува во музејот „Застава“.
Вкупно, речиси пет милиони примероци од овој автомобил беа произведени во светот, повеќето од нив во фабриката во Торино, 2.695.197, во Застава 923.487, во Шпанија 814.926, во Аргентина 304.016, во Германија 172.000 и во Чиле околу 12.000 автомобили.
„Фиќото“ е меѓуградско возило. Ако не верувате, прашајте ги постарите:
„Тие со „фиќото“ оделе таму каде што денес се оди со авион“, беше рекламниот слоган на „Застава“.