Провокативната реклама на „Жилет“ која го испровоцира посилниот пол

Компанијата Gillette, ја објави новата реклама која предизвика многу реакции. Кампањата е инспирирана од движењето #MeToo, а во неа главната порака е да се прекине ткн „токсичната машкост“.

 

Компанијата во рекламата на провокативен начин го истакнува сексизмот, сексуалното вознемирување и малтретирање за што ги смета одгворони мажите и бара нивна промена.

 

 

На тоа многу познати мажи , меѓи кои и водителот Пирс Морган јавно изјавија дека веќе нема да ги користат нивните производи.

 

,,Нема веќе да ги користам вашите производи. Не сум лоша личност затоа што сум маж” , беа некои од најчестите коментари на илјадниците мажи , кои ја осудија кампањата.

 

 

Не е дозволено преземање на оваа содржина или на делови од неа, што се однесува на текст фотографија видео без дозвола од редакцијата на ИНФО КОМПАС.

Можеби ќе ве интересира

Следете не на facebook

 

Вашата поддршка многу ни значи