ВИДЕО- Обедниковска: Кај нас маркетингот се разбира како трошок, а не како инвестирање во иднината на компанијата


За жал кај нас се уште постојат компании кои не го разбираат и не го практикуваат маркетингот. Се уште постојат компании каде воопшто нема лице кое е вработено за да се грижи за маркетингот, ниту пак контактирале некогаш со маркетинг агениција, а тоа е показател дека воопшто не се свесни за тоа што може да го добијат од маркетингот. Ова е ставот на професорката Снежана Обедниковска од Економскиот факултет во Прилеп која предава повеќе предмети од областа на маркетингот.

Според неа потребни се едукации и обуки за сопствениците и претприемачите за да се подигне свеста за бенефитите од маркетингот. Професорката Обедниковска нагласи дека за жал кај нас е лошо тоа што маркетингот се разбира како трошок, а не како инвестирање во иднината на компанијата. Иднината на малите и микро претпријатија се темелела на дигиталниот маркетинг, а придобивките од него биле огромни.

Обедниковска нагласи и тоа дека поврзувањето на маркетингот на една компанија со една лична, автентична приказна за сопственикот придонесува за поголем промотивен успех и поврзување на клиентите/муштериите со тој производ. Затоа што граѓаните сакале да стапат во контакт со луѓето позади брендот, а не само да го купат производот.

На овие и многу други теми поврзани со маркетингот погледнете во интервјуто.

Не е дозволено преземање на оваа содржина или на делови од неа, што се однесува на текст фотографија видео без дозвола од редакцијата на ИНФО КОМПАС.

Можеби ќе ве интересира

Следете не на facebook

 

Вашата поддршка многу ни значи